Veido priežiūra

Veido oda reikėtų rūpintis ištisus metus, ir ne tik tuomet, kai pastebime odos išsausėjimą ar kitas problemas.Veido priežiūra žiemą taip pat turi būti vienas iš mūsų dienotvarkės punktų. Tam, žinoma, nesugaišime daug laiko, tačiau itin svarbu nepamiršti ir smulkmenų.

Veido priežiūraKartais manoma, kad svarbiausia sudaryti kuo didesnį riebalinį sluoksnį ant veido odos, tačiau tai tikrai ne visada pasiteisina. Kur kas svarbiau yra tai, kad oda galėtų kvėpuoti, ir pro didelį riebalinį sluoksnį jai nepavyks tai padaryti. Taigi, svarbiausia yra odą pakankamai drėkinti, ir tam geriausiai tiks drėkinantis veido kremas. Rinkitės tokį, kurio sudėtyje yra natūralių ingredientų – būsite tikri, kad kremas ne tik padės šiam kartui, bet ir nepakenks ateičiai. Veido odą svarbu drėkinti kasdien (ją gali išsausinti ne tik oras lauke, bet ir darbe ar namuose), ir t vertėtų daryti dar likus maždaug valandai iki tol, kada eisite į lauką.

Jei oda pradeda šerpetoti arba rausti nuo šalčio, jai prireiks giluminio drėkinimo. Kartais manoma, kad riebiai odai nereikia drėkinimo, tačiau tai nėra tiesa – riebią odą vertėtų drėkinti kelis kartus per dieną, tačiau itin nedideliais kiekiais.

Taigi, rūpintos oda žiemą nėra taip sudėtinga, tereikia nepamiršti keleto nedidelių smulkmenų. Deja, šiandien dažnas mūsų dirba sėdimą darbą ir vis mažiau dėmesio skiria tam, ką valgo, o tai, žinoma, gali sukelti ne tik odos, bet ir virškinamo trakto problemas. Viena dažniausiai pasitaikančių problemų, tai – pilvo pūtimas, kuris tikrai nėra malonus.

Taigi, ką daryti, kad taip nenutiktų?

Pirmiausia, reikėtų daugiau dėmesio skirti tam, ką valgome. Dažniausiai pilvą pučia nuo greito maisto, taip pat ir kai kurių vaisių bei daržovių (pavyzdžiui, pupelių ar obuolių). Svarbu žinoti r tai, kad kiekvienam žmogui pilvą pučia nuo skirtingų produktų. Vis dėlto, kartais nežinome, kad pilvą pučia ne nuo pačių obuolių, o nuo jų žievelių, o planuojant virti pupelių sriubą ar gaminti kitą patiekalą iš pupelių, patartina pupeles pamirkyti (apie parą). Tokiu atveju, tikėtina, kad tokia problema išnyks.

Pilvą gali pūsti ir dėl per mažo fizinio aktyvumo, taigi, ne tik svarbu tai, ką valgome, bet ir ar pakankamai judame. Taigi, net ir dirbantys sėdimą darbą turėtų labiau rūpintis savo sveikata ir karts nuo karto atlikti fizinių pratimų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *