seo auditas

Ar SEO auditas padidins pardavimus?

Apie SEO šiais laikais yra girdėję beveik visi. Informacijos labai daug, tad ieško keisto, kad daugelis su šia sfera nesusidūrusiu asmenų paprasčiausiai nežino kas yra tiesa, o kas mitas. SEO auditas – procesas, kurio metu išsiaiškinamos stipriosios internetinio puslapio pusės. Tuo pačiu ieškoma trukumų, kuriuos stengiamasi paversti pliusais.

Seo auditasVienas iš dažniausiai akcentuojamų mitų – SEO gali parduoti. Tiesiogiai SEO negali garantuoti, jog optimizuotas puslapis parduoda daugiau prekių arba paslaugų.

  1. Jeigu norite, kad kuo daugiau žmonių apsilankytų Jūsų puslapyje – tokiu atveju reikia pašalinti visą nereikalingą informaciją, kuri papildomai apkrauna puslapį. Kuo ilgiau puslapis kraunas – tuo didesnė tikimybė, kad žmonės pas Jus paprasčiausiai nebegrįš.
  2. Labai svarbu, kad ir pirmą kartą į Jūsų puslapį užsukęs asmuo nesunkiai suvoktų, kaip viskas valdoma ir kaip jis gali griaučiau atrasti jam reikalingą informaciją. Tai reiškia, kad ir kaip norėtumėte sukurti ką nors kitokio nei visi, tačiau reikia nepamiršti, kad egzistuoja tam tikros universalios taisyklės, kurios paprasčiausiai yra tinkamos klientams.
  3. Reikia nepamiršti, kad pats puslapis taip pat turi būti patrauklus akiai. SEO auditas apima ir pačios išvaizdos analizavimą. Daugelis žmonių nustemba – kiek daug naršytojų nebegrįžtą į puslapį vien todėl, kad jiems jis pasirodė paprasčiausiai negražus.
  4. Rašykite turinį žmonėms, tačiau tuo pačiu jį adaptuokite Google robotams. Patikėkite tai suderinti tikrai yra įmanoma. Svarbiausia, pasisamdyti gerą rašytoją, kuris žino kaip pasiekti efektyvumą.
  5. SEO auditas arba analizė yra patys pirmi žingsniai atliekant optimizaciją. Tik išsiaiškinus stiprias ir silpnas puslapio puses galima judėti tolyn link puslapio žinomumo didinimo.
  6. Nepamirškite, kad socialiniai tinklai prisideda prie puslapio žinomumo. Ir net labai. Juk šiais laikais visi naudoja tam tikras paskyras.

Skaityti straipsnį “Ar SEO auditas padidins pardavimus?” »