seo paslaugos

Ar SEO auditas padidins pardavimus?

Apie SEO šiais laikais yra girdėję beveik visi. Informacijos labai daug, tad ieško keisto, kad daugelis su šia sfera nesusidūrusiu asmenų paprasčiausiai nežino kas yra tiesa, o kas mitas. SEO auditas – procesas, kurio metu išsiaiškinamos stipriosios internetinio puslapio pusės. Tuo pačiu ieškoma trukumų, kuriuos stengiamasi paversti pliusais.

Seo auditasVienas iš dažniausiai akcentuojamų mitų – SEO gali parduoti. Tiesiogiai SEO negali garantuoti, jog optimizuotas puslapis parduoda daugiau prekių arba paslaugų.

  1. Jeigu norite, kad kuo daugiau žmonių apsilankytų Jūsų puslapyje – tokiu atveju reikia pašalinti visą nereikalingą informaciją, kuri papildomai apkrauna puslapį. Kuo ilgiau puslapis kraunas – tuo didesnė tikimybė, kad žmonės pas Jus paprasčiausiai nebegrįš.
  2. Labai svarbu, kad ir pirmą kartą į Jūsų puslapį užsukęs asmuo nesunkiai suvoktų, kaip viskas valdoma ir kaip jis gali griaučiau atrasti jam reikalingą informaciją. Tai reiškia, kad ir kaip norėtumėte sukurti ką nors kitokio nei visi, tačiau reikia nepamiršti, kad egzistuoja tam tikros universalios taisyklės, kurios paprasčiausiai yra tinkamos klientams.
  3. Reikia nepamiršti, kad pats puslapis taip pat turi būti patrauklus akiai. SEO auditas apima ir pačios išvaizdos analizavimą. Daugelis žmonių nustemba – kiek daug naršytojų nebegrįžtą į puslapį vien todėl, kad jiems jis pasirodė paprasčiausiai negražus.
  4. Rašykite turinį žmonėms, tačiau tuo pačiu jį adaptuokite Google robotams. Patikėkite tai suderinti tikrai yra įmanoma. Svarbiausia, pasisamdyti gerą rašytoją, kuris žino kaip pasiekti efektyvumą.
  5. SEO auditas arba analizė yra patys pirmi žingsniai atliekant optimizaciją. Tik išsiaiškinus stiprias ir silpnas puslapio puses galima judėti tolyn link puslapio žinomumo didinimo.
  6. Nepamirškite, kad socialiniai tinklai prisideda prie puslapio žinomumo. Ir net labai. Juk šiais laikais visi naudoja tam tikras paskyras.

Skaityti toliau

Kodėl yra gerai reklamuotis Google paieškos sistemoje?

Daugelis žmonių, kurie turi savo verslą, vis dar nežino, kad yra tokia galimybė reklamuotis internetu. Vyresnio amžiaus žmonės dažnai nebūna to girdėję ir mano, kad reklamuotis reikia tik televizijoje arba kuriant gatvėse reklaminius stendus.

google reklama21 amžiuje beveik visi naudojasi internetu ir dažniausiai, kai ieško sau norimos prekės ar paslaugos (baldų, drabužių, statybinių medžiagų ir kita) pirmiausia ima dairytis internete – Google paieškos sistemoje. Ir klientai renkasi tas bendroves, kurios yra pirmame puslapyje, o tiksliau pirmose pozicijose. Dėl laiko stokos nėra kada peržiūrinėti daug įmonių. Todėl klientas renkasi tą, kuri yra aukštoje pozicijoje ir kurios internetinis puslapis atrodo patrauklesnis, patogesnis ir, žinoma, kur kainos ir kiti pasiūlymai yra geresni.

Norint iškelti savo interneto svetainę į aukštas pozicijas, reikia naudoti Google AdWords reklamą. Google reklama yra puiki Jūsų internetinio verslo pradžia. Pirmiausi reikia parinkti tinkamus, Jūsų įmonės veiklą atspindinčius raktinius žodžius. Pavyzdžiui, jei Jūsų įmonė prekiauja plastikiniais langais Vilniaus mieste, geri raktiniai būtų – plastikiniai langai, plastikiniai langai Vilniuje, langai Vilniuje. Nederėtų rinktis tokių, kuriais potencialūs klientai retai kada Jūsų ieškos (pavyzdžiui, langų apdaila). Klientas norėdamas įsigyti langus, pirmiausia taip ir ieškos – „langai Vilniuje“ (jei jis gyvena Vilniuje). Viso principo esmė yra įsijausti į klientą ir pačiam pabūti jo vietoje. Gera žinia verslo įmonių savininkams yra ta, kad reklamos kaina bus mokama tik už realius paspaudimus, todėl Jūs mokėsite tik už rezultatus.

Skaityti toliau